first time on ice skating

soo, ahad lepas aku pergi overnight kat KL coz nak balik kuantan tiket habis , kuang kuang kuang
then alter course gi KL  untuk menghabis kan sisa- sisa hujung minggu.
aku lepak rumah kawan aku , zainur nama dia, dia batch kitorang gak tapi late comer laa,
soo, ahad pon cam pishang je kan kat rumah, dak zinur nii ajak laa main ice skating




                                             
aku ni first time la nak ice-skating kan ,roller blade pon tak pernah main hahah,.
kitorang decide nak main kat sunway pyramid

                              https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiNmaPH94nTAhX
kalau korang daripada KL sentral korang boleh ambil LRT ke Kelana Jaya and stop kat USJ7 then kene transit ambil BRT baru lah sampai ke sunway Pyramid

                         https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiNmaPH94nTAhX
fee masuk dia untuk weekend RM25 untuk dewasa. affordable laa untuk first time kan, lagipun main sampai penat takde limit masa, main smpai tutup pon boleh.
first rule nak main ice skating nii kau wajib jatuh

                               https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiNmaPH94nTAhX


aku haritu jatuh 4 kali , first time jejak ice rink tuu, peerrrghh seram dowh,.

kayh tu je laa gerak dulu pape roger , 014 643390
















Comments

Popular posts from this blog

From Rags to Riches

5 Leadership Qualities We Can Learn From Optimus Prime