TRAVELOG : OSAKA, JAPAN 



     
       Tahun lepas, masa shipboard training.. ade sekali tuu kapal aku pernah singgah osaka 
       soo, time tu chief mate memang baik hati kasi aku turun pusing osaka. kalau biasa turun sana tak        terelepas laa naik train dia. mmemang terbaik service kat sana. sampai kat sana je memamng              lapar tapi tak susah nak cari makan kat sana  





                                                 



          Kebab turki satu kali..memang terbaik kebab dia. sejuk2 plak pekena kebab turki. nii jelaa                   makanan yang halal . haha. yang lain tu belakng kira laa 






 
haa kalau korang nak try takoyaki bleh gak. klau kat sini org panggil  jemput2 laa. tapi tengok laa jemput2 diorang pon laku smpai kemalam diorang sanggup beratur









time nii hari sabtu . soo malam2 memang ramai orang keluar weekend kan. diorang pon malam2 ade event.








banyak bende baru korang boleh discover kat sini. dan bandar osaka ni sangat menarik. korang takkan puas klau berjalan kat sini. orang2 jepun pon baik2 belaka. walaupun tak fasih berbahasa inggeris tapi diorang akan sedaya upaya tolong korang klau korang dalam kesusahan atau sesat,.
aku pernah sekali sesat kat sini. soo aku tanya polis kat sana mana tempat berkumpul
nasib baik laa dia boleh tolong 












soo kat sini jelaa cerita saya. harap dapat pergi lagi 





Comments

Popular posts from this blog

From Rags to Riches

5 Leadership Qualities We Can Learn From Optimus Prime